XI-626 zatuhne PC

Petr Lascak hwsoft na post.cz
Čtvrtek Březen 17 07:56:05 CET 2005

Ctirad Fertr pise:

> XI626 je v poho. HostAP je to co dělá problémy.

  No trosku odvazny tvrzeni, ale rekl bych po velkych zkusenostech,
  ze nektera XI626 je v pohode, sam jsem takove stesti nikdy nemel.
  Ale nekdo ve Varnsdorfu mi popisoval zkusenost s XI626 ,ktera byla
  naprosto zazracna citlivosti, asi se to nejaky cinance povedlo.
  Nyni uz nenasazujeme zadne  prism2 karty, jen HWAP, nebo
  Atheros.Ten je ale asi nevhodny na 2.4 GHz, ale na 5.8 jede OK.

--
	Petr Lascak
        ITF FreeNet Liberec