Windows Update v siti bez Windows serveru

Stepan Cirkl cirkl na ccu.cz
Čtvrtek Březen 17 08:47:21 CET 2005

> No skousel jsem to resit kvuli lenosti mistnich winadminu, strasne mne
> sere pokud musim pro update nove nainstalovane uceby (az 2x tydne)
> pokazde jako debil stahovat SP4 a dalsi "doplnky" ....
>
> Chtel jsem to udelat pres transparentni proxy server, ale bohuzel de
> "nakesovta" stezi 1/3 update :(
>
> Takze pokud to ma nekdo vyreseno taky to rad uvitam

DD,

do SQUIDu existuje plug-in, ktery se stara o "cachovani" windowsupdate.
S windowsupdate V4 to fungovalo bezproblemu, s winupdt. v5 to ma nake
problemy. Nektere aktualizace nejdou stahnout. Ale v posledni dobe nam
blbne i winupdt. pres SQUID na XP i pri vyrazeni teto vychytavky, takze
to mozna bude necim jinym. Ale zatim jsem to moc nezkoumal, zase az tak
moc mi to neboli a nastesti mame celkem rychlou linku.

Ta vec do SQUIDa se jmenuje windowsupdate_cache a roste to na
http://www.glob.com.au/windowsupdate_cache.

Kouknete na to, treba Vam to bude fungovat k plne spokojenosti, pak
dejte vedet a ja hold podlehnu tlaku kolegu a budu s tim delat neco i u nas.

Stepan Cirkl
CC unLimited