ADSL PCI karta

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Čtvrtek Březen 17 11:35:03 CET 2005

On Sat, 12 Mar 2005 09:11:46 GMT, Borek Lupomesky <borek na lupomesky.cz> wrote:

>  Ahoj,
>
>      P?emý?lel jsem o eliminaci ADSL modemu, který mi p?sobí drobné
>  problémy, a p?esunutí ADSL na router/server. Je u nás dostupná n?jaká
>  ADSL PCI karta, pou?itelná v Linuxu?

	V prvni rade --- neodpovidam na polozeny dotaz, mam pouze podobne
tema.

	Externi modemy od D-linku maji v sobe linux, upravou firmware by se
dalo dosahnout i traffic shapingu. Nasel jsem stranky, kde si borec prelozil
vlastni jadro. Pak uz tam staci pridat tc a patchnout HTB a melo by to jet.
Bohuzel jsem se k teto operaci zatim nedostal (a asi hned tak nedostanu,
budu se stehovat), ale kdyby se nekomu chtelo experimentovat, muzu poslat
link.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860