SNMP-zatizeni procesoru (Woody, RH9)

Mgr. Michal Nikitinský mnikitinsky na zeal.cz
Čtvrtek Březen 17 11:45:35 CET 2005

hmm, to nevim, nicmene snmpget mi vyhazuje zase
Error in packet
Reason: (noSuchName) There is no such variable name in the MIB.
Fail object: host.hrDevice.hrProcessorTable.hrProcessorEntry.hrProcessorLoad

A tuhle chybu mi vraci i u objektu, ktere mi u snmpwalk hodnotu vraci (napr.
nevyuzita RAM)

Kazdopadne ale aspon zna nazev objektu - hrProcessorLoad ... mozna nemam
neco radne dokonfigurovano v snmpd.conf - ale co?

Vsilml jsem si v konfiguraku tohoto:
        syslocation Unknown (configure /etc/snmp.local.conf)
        syscontact Root root na localhost (configure /etc/snmp.local.conf)
ale priznam se, ze netusim co s tim - nebo to tak ma zustat? Nemuze byt
problem tady?

jinak. P.S.: samozrejme zadavam snmpwalk localhost public ..... (snmpget
localhost public ...)

minik