OT: MSIE

Hana Skoumalova hana.skoumalova na ff.cuni.cz
Čtvrtek Březen 17 12:16:31 CET 2005

Petr Vileta wrote:
> Tak a ted to udelejte tak, aby to bylo v MSIE, Opere, Firefoxu alespon s
> presnosti na 3 pixely stejne. Uz to zkousim delsi dobu a bohuzel MSIE a
> Firefox maji ruznou predstavu o tom, jak pocitat padding, margin a podobne
> mezery mezi jednotlivymi objekty. Nejak jsem to vyresil, ale je to kompromis
> a spokojen nejsem. K videni napriklad na http://web.practisoft.cz/hj/home/

Nechci vám kazit náladu, ale v Opeře a v Konqueroru je to úplně špatně.
Nedávno jsem se taky vztekala se stránkami našeho ústavu a mám pocit, že
Konqueror je ten správný testovací nástroj. ;-) Když to v něm není
rozbité, tak je to v pořádku. A nějaký pixel sem, pixel tam - neděláme
tiskovou předlohu.

Abych nebyla jen destruktivní, tak se na vaše zadání zkusím podívat.

Hanka