OT: MSIE

JF jfeit na ics.muni.cz
Čtvrtek Březen 17 13:01:56 CET 2005

Petr Vileta wrote:

> No jo, prave ze jen "celkom". Ja bych to chtel mit na pixel stejne, ale
> nemuzu toho docilit. Nejaky napad?

Pokud mate css buttony a nejaky text pres ne, potom skutecne
zalezi na kazde pixli.
Ja jsem mel podobny problem s Firefoxem (starsi Moz i MSIE vypadaly
zhruba stejne, ale Firefox 1.0 mel text vertikalne ujety.
Zvlast silne to bylo kdyz se pro ta tlacitka menila velikost fontu.
Myslim, ze je to chyba Firefoxu.
Zkuste do css ke tlacitkovemu textu doplnit definici line-height a
seridte podle toho padding.
Mozna to pomuze.
JF