SNMP-zatizeni procesoru (Woody, RH9)

Mgr. Michal Nikitinský mnikitinsky na zeal.cz
Čtvrtek Březen 17 13:19:17 CET 2005

> A co tohle (zkusit odkomentovat):
>
> # Check for loads:
> #load 12 14 14

to odkomentovane mam.

jeste jsem nasel tabulku UCDAVIS, kde je klic .11.11 -
enterprises.ucdavis.systemStats.ssCpuIdle
Je to vlastne stejny strom, odkud nacitam napr. tu volnou RAMku. To by mozna
vysvetlovalo, proc chybi klic hrProcessorLoad. Ovsem, abych se tolik
neradoval, hodnota kterou ssCpIdle vraci je konstantni (67). Stejne jako i
ssCpuUser a ssCpuSystem. No, a co je tedy uplne zvlastni je, ze tato hodnota
se mi zobrazi jako vychozi, kdyz nasledne spustim top. Pak se v top hodnoty
aktualne meni, ale kdyz jej stopnu, znovu spustim snmpwalk pro tento klic a
nasledne top, tak se vse opakuje (vychozi hodnota 67, pak uz aktualni).
Jakobych tim klicem nastavil tuto hodnotu do systemu ... uz mi jde z toho
hlava kolem :o)

m.