Samba a povinne profily pro skupinu uzivatelu

Ludek Finstrle ludek.finstrle na pzkagis.cz
Čtvrtek Březen 17 14:36:39 CET 2005

> pokud zmenim uid i v smbpasswd a zmenim uzivatele na home directory,
> protoze vlastnik se ztrati, dostanu se tam - ale dostanu se i na vsechny
> adresare uzivatelu se stejnym uid, takze soukromi jde do haje.

Mozna by slo pres nejaky loopback mount namoutovat ten jeden
profilovy adresar pro kazdeho usera s jinym ownerem.

Strilim od boku a s tim uid je to jasne. Nevedel jsem, co presne a jak
chcete. A kdyz jste rekl stejny profil, myslel jsem, ze stejne vse.

Luf