ANNOUNCE: Acrobat 7.0

Radovan Garabik garabik na kassiopeia.juls.savba.sk
Čtvrtek Březen 17 15:44:06 CET 2005

Dalibor Straka <dast na panelnet.cz> wrote:

> Jsem idiot, opsal jsem nazev z flasky vody na stole. Spravny nazev je:
> evince. Homepage: http://www.gnome.org/projects/evince/

Skusam, neviem najst napriklad zapnutie/vypnutie antialiasovaneho textu
(pre postscript to dost vadi), tak asi ostavam pri gv....

| Radovan Garabík http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |