KOMERCE: SIP telefon + asterisk

marek cervenka marek.cervenka na ipex.cz
Čtvrtek Březen 17 16:35:15 CET 2005

 >vzhledem k tomu, ze budeme prechazet na pobockovou ustrednu postavenou
 >na www.asterisk.org (a posleze poskytovat voip sluzby),
 >budeme nakupovat vetsi mnozstvi telefonu budgetone 102
 >(http://www.grandstream.com/y-bt100.htm) primo od vyrobce
 >jelikoz nevyuzijeme pocet telefonu, ktere je mozne minimalne nakoupit
 >budeme zbytek prodavat za cenu asi 2.500-3.000,- kc s dph
 >
 >pripadni zajemci at se mne prosim ozvou privatne
 >
 >neoficialni mirror projektu Asterisk
 >ftp://ftp.ipex.cz/pub/mirrors/ftp.asterisk.org

mame jeste 7 kousku, pokud nekdo ma zajem
cena je ty 3.000 s dph

(v cene je 200,- kredit na otestovani voipu ;) )

--
( IPEX a.s.  /  GIN internet communications )
 Bc. Marek Cervenka         Network Development

 Office : Namesti Prace 2512,   762 70, Zlin
 Tel.   : +420-777-711-121
 Email  : marek.cervenka na ipex.cz http://www.ipex.cz