Jakou DB na moji aplikaci pro mnoho uzivatelu online?

martin hudec corwin na aeternal.net
Čtvrtek Březen 17 17:33:46 CET 2005

Ahoj,

On Thu, Mar 17, 2005 at 08:18:54AM -0800 or thereabouts, anorganic wrote:
> Dobry den,
> mam zajimavy problem a stojim pred nim poprve ve sve kariere ;). Mam
> vybudovat aplikaci pro mnoho uzivatelu sousacne pracujicich, dejme tomu
> 10 000 uzivatelu online ve jednu chvily. pristup vsech uzivatelu bude
> pres browser.
> Jakou zvolit DB ??? mohu si vybrat OS i DB, MySQL sem zvarhnul nevim o
> tom ze by mela nejake moznosti bezet pripadne na vice servrech navic s
> ni mam uz sptne zkusenosti u projektu kde bylo mnohem mene uzivatelu.
> Osobne jsem se dival na MS SQL Server 2000, Postgre, Firebird.
> [...]

  MySQL ma clustering. Na linux/unix systemoch je podporovany plne od
  4.1.10 verzie (prvykrat podporovany bol od 4.1.3), plna podpora pre
  Windows sa ocakava az v 5.0.

  http://dev.mysql.com/doc/mysql/en/mysql-cluster-overview.html
  http://dev.mysql.com/doc/mysql/en/mysql-cluster-faq.html

  S MS SQL, PostgreSQL, Firebird nemam prakticky ziadne skusenosti,
  takze sa vyjadrujem iba k MySQL.

--
martin hudec

   * 421 907 303 393
   * corwin na aeternal.net
   * http://www.aeternal.net

"Nothing travels faster than the speed of light with the possible
exception of bad news, which obeys its own special laws."

   Douglas Adams, "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy"