Thin clienty

Michal Rybárik michal na rybarik.sk
Čtvrtek Březen 17 22:03:13 CET 2005

hi,

my sme po chvilkovom badani zakotvili na repasovanych Compaq
desktopoch, tusim seria EN. momentalne uz bezime klientov len na nich,
vsetko ostatne sme postupne dali prec. rozmer stroja cca 25x37x10
centimetrov, tiche chladenie. bootujeme z harddiskov, ale podporuju aj
boot po sieti, ak by to chcel niekto este tichsie a uspornejsie tak
nie je problem.

slabsie modely (350-500mhz) su hardwarovo trochu zbastardene - je tam
notebookova CDrom, AC97 zvukovka ktora v linuxe nechodi, a onboard
sietovka, ktora sa po soft reboote v niektorych kusoch nechyta. dobra
je cena, cca 3300 bez DPH za 500mhz/128mb/6.4gb. ma to 1 PCI slot a 1
ISA/PCI, takze komu chyba zvukovka alebo vadi sietovka, moze si za par
stokorun pomoct takto.

silnejsie modely (733mhz-1000mhz) su uz parada, maju uz normalnu 5.25"
cdrom a 3 PCI sloty, zvuk/siet je uplne v pohode a konektory na
zvukovku su vyvedene dopredu aj dozadu. cena cca 5000sk bez DPH za
733mhz/128mb/10gb. ak by mal niekto zaujem, tak mozte na sukromny mail...

--
s pozdravom
michal na rybarik.sk