Thin clienty

Marcel Kolaja mkolaja na chello.cz
Čtvrtek Březen 17 22:30:13 CET 2005

On Thu, Mar 17, 2005 at 03:12:05PM +0100, Roman Fordinal wrote:

> Firmu chceme vybavit vlastnymi thin clientami, vlastne
> by malo ist o obycajne PC-cka 500-1000Mhz ktore by bootovali
> zo siete alebo z CDrom a pomocou XDMCP connectovali na localny
> server. Bohuzial vsak nevieme zohnat nikde menej vykonne pocitace
> od profesionalneho dodavatela (ziadne pocitace na inzerat, etc..)

My jsme kupovali do firmy Compaq Evo T30 v Orange & Green. Byl to však
výprodej, takže nevím, jestli ještě něco budou mít (nedávno jsem v Brně
viděl ještě jeden kus vystavený). Nicméně, jak se tak dívám na web HP, tak
mají novou řadu: HP Compaq t5000. Třeba to je to, co hledáte.

S pozdravem

Marcel Kolaja                                  http://sinon.homelinux.org/
Debian GNU/Linux Power User                         http://www.debian.org/
"/bin/bash: /home/xznamen/bin/sigrotate: No such file or directory"
       -- Tomáš Znamenáček