Epson Stylus C43UX + Debian

David 'Ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Čtvrtek Březen 17 23:09:12 CET 2005

Mam C20 a taky mi pije nervy.... Zatim jsem nemel moc cas se v tom
vrtat, ale neprisel jsem ani na to, jak si vyjet hlavu ven, abych mohl
vymenit inkoust.... asi to skonci tak, ze ji necham na Wokennim desktopu
a odtamtud ji nasdilim a budu doufat, ze se tam nejak pripojim z Linuxu.....

ilicz

* www.inMail.cz - Vase emailova adresa a fotoalbum ZDARMA
* Zoner Callisto 5 - Grafika pro kazdeho! http://www.zoner.cz/callisto
* www.caczechia.cz - certifikacni autorita, elektronicky podpis a SSL certifikaty (CAC, thawte)