Linux software pro kontrolu dostupnosti sluzeb na Windows servere ch

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pátek Březen 18 12:14:01 CET 2005

JaFi wrote:
: Kovar Jan napsal(a):
: >Dobry den.
: >
: >Poradite mi nejaky software, ktery by umel kontrolovat dostupnost sluzeb na
: >windows serverech? Napriklad, http, ftp, sql server a pod a v pripade
: >nedostupnosti nejake sluzby umel odesilat sms? Nikoliv tedy jen ping na
: >stroj, ale aby se zkusil prihlasit k nejake sluzbe. Pokud by byl zdarma, je
: >to plus, ale ani placeny neni vyrazen.
: >Ja jsem neco hledal, ale vetsinou dojdu k nejakym clankum o sledovani bank
: >a
: >podobne veci, ktere jsou mi k nicemu.
: >
:
: MON .... velmi jednoduchej, ale dobrej
:
	Nebo Nagios.

-Y.