Hibernace s ACPI

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Pátek Březen 18 14:38:00 CET 2005

On 17. Mar, 04:46 PM CET, Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz> wrote 20 lines:

> A kampak by se vám uložil třeba plný swap?

Mám swap 2x ram a je to notebook. K situaci, kdy jsem měl plný (částečně
zaplněný) swap a chtěl jsem swsuspendovat, jsem se dostal jednou. Swsuspend
na to pamatoval  ařekl, že to prostě nejde. Navíc ten odkládany image
komprimuje, takže to zabere méně místa.

MK