cteni logu - filozoficky problem...

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Pátek Březen 18 15:41:40 CET 2005

No na serveru vznika log a postupne se plni. Na klientovi obcas spustim
aplikaci, ktera by mela zobrazovat aktualni stav toho logu. A zacne od
mista, kde log prave je, nikoliv od zacatku. Tj. po spusteni klienta se
zacnou zobrazovat az teprve nove prichozi zaznamy...

--
Vladimír Náprstek