ADSL PCI karta

Pátek Březen 18 17:02:15 CET 2005

Miroslav Kolombo <kolombo na kolombo.cz> wrote:
> A co HW ADSL router?
> Neni to lepsi reseni?

ok, tak sa pridam aj ja...

HW adsl router vacsinou nevie veci ako ident, ktore sa vam v niektorych
pripadoch (pripojenie inet cafe) moze velmi zist.

skratka niekedy potrebujete vytvorit riesenie, ktore vam HW ADSL router
degraduje na obycajny bridge, ak to ten vobec vie robit (a ak nie, iba vam
sposobuje komplikacie).

Ani tak nejde o to aby to bolo PCI zariadenie, ale niekedy je lepsie ked
sa o linku stara comp ako mat na to specialne zariadenie...
Your mouse has moved. Windows NT will now restart for changes to take
to take effect. [OK]