Thin clienty

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pátek Březen 18 17:17:16 CET 2005

On Fri, Mar 18, 2005 at 02:42:20PM +0100, Martin Kamín ZULU wrote:
> Ale ten to thread je to terminalech, takze mam pocit, ze nehovorime o
> spousteni neceho v pameti na na procesoru toho terminalu krome jadra a X :)
Prave o tom hovorime. Ten bug sposoboval nehorazne velke zatazenie Xservra ked
OOo bolo spustene na inej masine. Dalo sa to reprodukovat aj na cistych
terminaloch aj na "normalnom" linuxe.

> MK
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                    "Where do you want to go to die?"