XI-626 zatuhne PC

Jozef Martiniak jozo na soueza.utc.sk
Pátek Březen 18 20:52:25 CET 2005

Dňa Pi 18. Marec 2005 11:51 Martin Mancuska napísal:

> Takze skusim este
> Ake jadro doporucujete pre Hostap a xi-626?
> Max pocet kariet v jedno PC (doporuceny pre max. stabilitu) ?
> Verziu HostAP?
> Verziu firmware pre kartu?
> Maky

No ja pouzivam 2.6.7, pocet kariet podla mna nie je podstatny, malo by ist
tolko, kolko je PCI slotov, avsak kazda karta musi mat svoje vlastne IRQ, nie
zdielane. Preto je treba v biose vypnut vsetky zariadenia co netreba, ako
napr USB, zvukovka.... Vypnut vsetky "assign irq for vga, modem...."
A hlavne v kerneli povolit ACPI, nie APM ! Slo to na celerone 300,
3 zcom626 + 1 realtek, grafika bola stara isa z 386 512 kb videoram :)

Ja som mal 3 wifi karty konkretne.

co sa tyka podpory PCI, islo mi to aj na pentiu 75 cize hocaka stara masina
vyhovuje - ale skusal som len 1 wifi.

hostap pouzivam cvs verziu, firmware je :
hostap_pci: Registered netdevice wifi0
wifi0: Original COR value: 0x0
wifi0: NIC: id=0x8013 v1.0.0
wifi0: PRI: id=0x15 v1.1.1
wifi0: STA: id=0x1f v1.8.0
wifi0: Intersil Prism2.5 PCI: mem=0xeb042000, irq=11
wifi0: registered netdevice wlan0

lspci:
Network controller: Harris Semiconductor Prism 2.5 Wavelan chipset (rev 01)

hostap pouzivam cisto iba ako driver pre tie karty, ziadnu inu featuru ako
napr radius,.... som s nim neskusal.