cteni logu - filozoficky problem...

Marian Cavojsky cavo na cavo.sk
Pátek Březen 18 22:30:35 CET 2005

On Fri, Mar 18, 2005 at 03:44:42PM +0100, Vladimir Naprstek wrote:

> ale to musim mit oba konce. Ja potrebuji, aby server "posilal" data i
> kdyz nikdo neposloucha.

man netcat

netcat is a simple unix utility which reads and writes data across net-
work connections, using TCP or UDP protocol.

Neviem. Vo mne UDP protokol vzdy evokuje, ze vobec nezalezi, ci to na
druhej strane niekto cita a ci nie. A k to nahodou pustite ne broadcast,
tak uz vonkoncom nie.

--
Marian Cavojsky