problem s md5sum nad ISO

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Sobota Březen 19 18:00:04 CET 2005

Ondřej OMYL Mach wrote:

> neco z:
> nedorazenej spatnej kabel, blbe nastaveny switche na mechanice, spatna
> mechanika, spatnej ovladac desky/radice  (pravdepodobnost v tomto poradi)
>
> 						Omyl

Tohle bude bude spis spatne medium. Pokud tedy nemate obecne problemy se
ctenim (vypalenych) CD v tehle mechanice... Mimochodem, mate md5 k tomu
originalnimu imagi primo od jeho tvurce? Uz se mi parkrat stalo, ze mila
Mozilla sice stahla soubor, tvarila se, ze je vse ok, ale poslednich par
kilo proste nebylo.

Pavel Urban (pavel.urban na imaginet.cz)
IOL system disaster
Internet OnLine, owned by Cesky Telecom, a.s. (www.ct.cz)
    Vegetables should not operate electronic equipment.
           Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/