Fwd: selhani autodetekce zvukovky OPL3-SAx na Fedora 2

mr.beeba na volny.cz mr.beeba na volny.cz
Sobota Březen 19 21:50:39 CET 2005

//nejsem si jist, jestli moje druhe zaslani prispevku do konference
na vyzvu list-serveru proslo (na webu se prispevek zatim
neobjevil), posilam jej pro jistotu jeste jednou//

Dobry den,
mam doma mirne prehistoricke pocitadlo (Celeron II - 333Mhz) a
proto jsem upgradoval z RH7.3 "jen na" FC2 (FC3 me krom toho moc
nenadchla). Mam FICku a na ni integrovanou zvukovku Yamaha
OPL3-SAx. Pod RH7.3 behala normalne (umi ji ALSA), ale pod FC2
selhala autodetekce. Ani ALSA, ani OSS - nic ji nedokazalo najit a
soundserver pod Xkama hlasil, ze jako neexistuje device /dev/dsp.
Zevrubnym pohledem do /dev tam neco jako dsp device je, ale zjevne
nezije. Nema nekdo napad co s tim? Diky. Jirka

P.S. Predtim jsem zkousel instalovat "jen" RH9 a ten mi behem
kopirovani balicku z prvniho CDcka upadl. Pokazde na jinem balicku
- zkousel jsem to 3x: X server se ukoncil, vypsalo se ze instalacni
proces skoncil "abnormalne" a konec smitec - muzete rebootovat.
Logy v /root ani v /var/... neprozradily zadnou pricinu. MD5 check
sum
CDcka je OK, da se cele bez problemu zkopirovat. Instalace ale
nedobehne. Netusite nekdo pricinu tohodle? Celeron II - 333Mhz, FIC
KA6100, 327MB RAM, RH7.3 bez problemu

--
! NOVINKA ! -- SURVIVAL L-Carnitin+Chrom -- Zbav se kil a dej se do
formy! http://www.sportwave.cz