problem s md5sum nad ISO

Jindrich Makovicka makovick na kmlinux.fjfi.cvut.cz
Sobota Březen 19 21:43:16 CET 2005

Roman Fordinal wrote:
> napaloval som jeden bootovatelny ISO obraz na CD
> a nejde nabootovat. otestoval som ISO a z neho
> ide nabootovat (vmware).
> tak som spravil dalsie ISO z napaleneho CD.
> prve ISO a druhe ISO nemaju rovnaky md5sum.
> pri md5sum priamo nad /dev/cdrom mi skonci s:
>
> root na office:  >> md5sum /dev/cdrom
> md5sum: /dev/hdb: Chyba vstupu/výstupu
>
> ide o CD/DVD napalovacku, uplne novu.
>
> stretol sa uz niekto s podobnym problemom?

cdrecord paduje na konci vypalena CD nulovymi sektory, myslim ze dvema.
md5sum /dev/cdrom Vam tudiz nemusi dat stejny vysledek ani pro korektne
vypalene cd. musite data napred useknout na puvodni velikost.

--
Jindrich Makovicka