slack 10 a chybejici stdio.h

Frantisek Augusztin faugusztin na goldmann.sk
Neděle Březen 20 00:09:03 CET 2005

> predem se omlouvam pokud se ptam na neco uplne samozrejmeho.
> Mam nainstalovany slack 10 z cd a nemuzu nikde najit stdio.h ani ostatni
> standartni hlavickove soubory. Balicek gcc-3.3.4 nainstalovany
> samozrejme mam. Zkousel jsem ze zoufalstvi doinstalovat i kernel-headers
> a glibc ale stejne nic. Google tez nepomohl. Kde se ty potvory schovavaji?
Nepouzivam Slackware, ale "selskym rozumom" som postupoval nasledovne :
www.slackware.org > Package browser > File name search a vysledok :
http://www.slackware.org/pb/searchfile.php?v=current&c=slackware&string=stdio.h&w=on

PS: Je to balicek glibc-2.3.4-i486-1 (/usr/include/stdio.h), pripadne glib2-2.6.3-i486-1
(/usr/include/glib-2.0/glib/gstdio.h).

--
Frantisek Augusztin