Windows Update v siti bez Windows serveru

Stepan Cirkl cirkl na ccu.cz
Neděle Březen 20 00:52:58 CET 2005

Jaroslav Lukesh wrote:

> ale je ale je ale je.
>
> v konfiguraku je max. velikost cachovatelne polozky.

> tak nevim kdo tady dela urychleny uzaver ;-)

DD,

windowsupdate se skutecne od jiste doby ukladani do cache brani a neni
to o nasteveni maximalni velikosti ukladaneho objektu. Neco bych o tom
vedel, u nas ve firme se updatuji ruzne stroje dost casto a upravu proti
cachovani winupdt jsme tehdy jeste na 512kbit lince poznali dost rychle.
Jako odezva na tuto skutecnost existuje mnou jiz vise zmineny
redirector, s nim nam opet "lokalni cache" zacala spokojene fungovat.
Jiste problemy s chovanim winupdt pozorujeme v posledni dobe (ve verzi
5) a to i po vyrazeni zmineneho redirectoru a pro jistotu i vymazane
cache squidu. Pri vypnuti proxy jiz jede winupdt bez problemu.
Kazdopadne vyzkousim pri nejblizsi prilezitosti zminene prikazy a pokud
mi pomohou, opetovne redirector nahodim.

Stepan Cirkl
CC unLimited