OpenLDAP na FC3

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Pondělí Březen 21 12:38:22 CET 2005

	Nainstaloval jsem si FC3. Je TO cista instalace z distribucnich CD +
apt + synaptic. Vse (vcera vecer naposledy :-) nejaktualnejsi. Nic jsem
nekompiloval (aspon o tom nevim :-).
	TO, ze se mi (proti RH9) zmenila LDAP schemata, TO (zatim :-)
abstrouhejme (i kdyz, jestli nekdo neco, vite, tak bych taky nepohrdnul
:-). Ale nejde mi spustit LDAP jako sluzba.
	Pri spusteni SLAPD z prikazoveho radku jako ROOT vse maka jak ma. Pri
spusteni SLAPD z prikazove radky uzivatele LDAP probiha taktez vse OK.
Zastavovat (takto spustenou) sluzbu mi taky funguje. Ale pokud dam :
$ service ldap start
	(at uz jako ROOT ci jako LDAP), tak dostanu :
Kontroluji soubory s nastavením pro : config file testing succeeded
Spouštím slapd:                                            [SELHALO]

	Ve /var/log/messages jsou tesne za sebou dve hlaseni :
ldap:  succeeded
ldap: slapd startuje failed
	Z cireho zoufalstvi jsem se pokusil zakazat SElinux (z grafiky, pres
_systemova_nastaveni_ -> _Uroven_zabezpeceni_ ), ale bez efektu.
	V /etc/openldap/slapd.conf jsem pridal radek
loglevel 4095
	Taktez bez efektu. Mam pocit, ze mi tu sluzbu zastreli NECO jeste pred
tim, nez se rozbehne, aby mohla vypsat nejake hlaseni. Jenze netusim co.
	Priznavam, ze o SElinuxu spis jen NECO tusim, nez ze bych jej mel
sestudovany, totez o CHROOT prostredi. A pri pokusech o domluvu se
strejdou GOOGLem jsem nepokladal ty prave otazky. Ale tezce mne mate, ze
pri spusteni _z_ruky_ TO jede, kdezto jako sluzba ani tuk.
	Konfiguraky (zatim :-) neprikladam, nebot TO, ze _z_ruky_TO_jede_
povazuju za jejich docela slusnou verifikaci.

	Diky za kazde nakopnuti (i za RTFM, ale pak prosim o odkaz na FM :-).
Nerad bych na svuj novy notas nasazoval _stary_ (ale dobry :-) RH9. Ale
uz jsem zoufalec.

	Diky

		Ales