usb a přiřazení /dev/sdX

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pondělí Březen 21 15:31:34 CET 2005

Hana Skoumalova wrote:
: Dobrý den,
:
: mám usb port, ke kterému připojuji různá zařízení typu mass storage
: (foťák, čtečku karet apod.). Do /etc/fstab jsem přidala řádek
:
: /dev/sda1        /mnt/usb        vfat        noauto,users     0   0
:
: ale tohle zafunguje jen s prvním zařízením. Pokud toto zařízení
: odmountuju, odpojím a připojím jiné, musí se mountovat jako /dev/sdb1
: atd. Po připojených zařízeních zůstanou stopy v /proc/scsi a možná
: i jinde. Dalo by se nějak zařídit, aby po odmountování systém
: zapomněl, že na scsi2 někdy visel FUJIFILM USB-DRIVEUNIT, aby se nově
: připojené usb zařízení připojilo zase na /dev/sda?

	Neni lepsi pouzivat udev a automaticke montovani napriklad
podle ID zarizeni?

-Jan Kasprzak