Slouceni CD

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Pondělí Březen 21 17:12:30 CET 2005

On Mon, Mar 21, 2005 at 03:59:19PM +0100, egroups wrote:
> Pro nekoho mozna trivialni dotaz,ale zacinam laborovat s Linuxem.
> Mam tady Mandrake Linux 10.0 na 5 CD a dost me rozciluje neustale=
>  prehazovat
> CD kvuli jednotlivym balickum.
> Existuje nejaka finta,jak z techto 5 CD vyrobit jedno bootovatelne DVD=
>  vcetne
> informaci,kde se nachazi jednotlive balicky?
>
> Pokud je to hloupy dotaz,prosim nekamenovat...
mno o slouceni cd nic nevim, ale jednou(davno), kdyz jsem zkousil mandrake(asi
2 hodiny) jsem zkopiroval ty cd na disk a pak se da nastavit, aby se balicky
pro mandrake instalovali po siti(tedy i z localhostu). je na to nekde readme
na jednom z tech cd tusim.

ale spis bych si proste stahnul mandrake dvd, pripadne bych si zasel do
knihkupectvi a koupil za 500kc mandrake-dvd vcetne obsahle prirucky

a nebo bych si stahnul netinstall debiana a precetl si howto na apt. jak jsem
jednou okusil apt-get, uz nikdy vice nechci nic jineho:))
mk