Jakou DB na moji aplikaci pro mnoho uzivatelu online?

Kit kit.saels na gmail.com
Pondělí Březen 21 18:37:10 CET 2005

On Mon, 21 Mar 2005 12:04:48 +0100, Roman Fordinal <aben na webcom.sk> wrote:

> 10.000 uzivatelov online, teda v meratelnej session s automatickym
> odhlasenim za 20minut necinnosti?

Nevím, jak vám ostatním, ale mně ty požadavky připomínají projekt
webgame.cz - tedy nějakou on-line hru. Nemyslím si, že to bude
zadavatel chtít uložit na nějaký superserver. Spíš počítá s tím, že
zátěž rozloží na větší počet obyčejných PC a bude na tom chtít
provozovat nějakou levnou databázi, na které to jakž takž bude
fungovat a jejíž údržba nebude příliš nákladná.

Tolik pohled do mé věštecké koule.
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz