Bind9: start nameda problem.

Matus Ivanecky ivanecky na neuron-ai.fei.tuke.sk
Úterý Březen 22 00:58:07 CET 2005

Dakujem za tu radu s tym strace, doteraz som tuto app nepouzil, ale po
prvy krat mi uz pomohla najst chybnu sekurizaciu mount pointu /.

Ked som ladil chybu doteraz, vzdy som sa pozeral iba na sekurizacne tokeny
pre /etc/ a /etc/bind

Ja som na mount point / mal nastavene:

d-----xrwx   21 root     root         4096 Mar 21 12:46 .
d-----xrwx   21 root     root         4096 Mar 21 12:46 ..

Co bolo chybne a preto nemal named ani pod root accountom pristup na
resources (files) systemu. Zaujimave je iba to, ze process dedi
sekurizacne tokeny parenta pri pristupe na resources, ale ja ked som
prihlaseny cez konzulu, tak mam pristup na vsetko.

Preto som tak dlho tu chybu nemohol najst.

Naozaj vdaka za tip na ten system tracer, lebo bez neho by som na to asi
neprisiel.

--
Ing. Matus Ivanecky

Mobile: +421(904) 848 882