bootloader W98 a loopback ve Fedora 2

Mr. Beeba mr.beeba na volny.cz
Úterý Březen 22 10:27:14 CET 2005

zkousel jsem dnes rano - fsck.vfat zjistil nejake nesrovnalosti v bootsectoru
partisny a dal mi 3 moznosti:
1) prekopirovat original na backup
2) prekopirovat backup na original
3) nedelat nic
Vybral jsem nedelat nic. Nevim totiz presne co mel fsck.vfat na mysli. Ze
existuje zaloha FATky vim, ale copak existuje i nejaka zaloha bootsectoru
partisny? Nedokazu odhadnout co se stane, kdyz prekopiruju zalohu (kdo vi
jakou a kde sebranou) pres original. Na zbytek disku se fsck tvaril celkem
privetive...