OpenLDAP na FC3 [vyreseno]

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Úterý Březen 22 11:49:03 CET 2005

Zdenek SUTR Kaminski wrote:

> Tak si pustte sh -x /etc/... a jakmile zjistite, ze v nejaky okamzik to
> dela neco jineho, nez si myslite, tak badejte. Snad nejste tak neschopny
> oddebugovat jednoduchy skript v shellu.
>
> Z.K.
> --

	Po nekolika (desitkach) pokusu jsem se nakonec doklepal k tomu, ze
prava na adresarovy strom /etc/openldap (cely, vcetne souboru) musi byt
744. Ja je mel 600 a TO je spatne. Sice netusim, kdo (krome uzivatele
LDAP a ROOTa) se tam pri spousteni o neco snazi (coz mi vadi), ale tak
TO proste je.

	Diky za nakopnuti.

	Ales