Modem

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Březen 22 15:30:09 CET 2005

ŠTEFL Martin wrote:
> Dobry den,
> muzete mi prosim nekdo poradi jaky modem zakoupit pro ucely faxovani
> pres Sambu. ( Hylafax, fax4cups ), jedno jakeho rozhrani. ( popr.
> zkusenosti)
>
> Dekuji
V podstate jakykoliv *externi*. Interni modemy, ktere se ted vyrabi nejsou
plnohodnotne a nemusel byste to vubec rozchodit, s externim nebude problem.
A klidne vam staci neco z bazaru s rychlosti 28k nebo 33k, protoze fax
stejne rychleji nez 7k nepobezi a to jeste na prijmove strane musi byt neco
velmi moderniho. Bezne faxy (Philips, Panasonic) prijimaji tak do 4k8.
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz