.htaccess odmita heslovat

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Březen 22 16:31:35 CET 2005

Miroslav Kolombo wrote:

> To jsem tam nemel, evidentne to mam jeste nekde spatne,
> pokud tohle povolim, tak prestane fungovat pristup do adresare mrtg
> po presmerovani root virtualserveru na server/mrtg

> ?
> To asi ne, mam to jako podadresar a jdu tam
> www.server.cz/mrtg/index.html

> K .htaccess i .htpasswd ma kazdy pristup pro cteni.

No ja to mam pro virtualserver eml.cz definovane takhle

    <Directory "/var/www/eml/home">
        AllowOverride Options AuthConfig FileInfo
        Order allow,deny
        Allow from all
        <Files ~ "^\.ht">
            Order allow,deny
            Deny from all
            Satisfy All
        </Files>
    </Directory>

a funguje to. Treba vam to pomuze. Predpokladam, ze po uprave konfiguraku
Apache ho take restartujete/reloadujete.
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz