usb a přiřazení /dev/sdX

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Úterý Březen 22 17:12:16 CET 2005

Matus UHLAR - fantomas wrote:
: Ako uz pan Kasprzak spominal, idealne by bolo mountovat podla nejakeho
: ID stringu zariadenia. potom bude mat rovnake meno nielen medzi mountmi
: ale aj na roznych strojoch (ak to pouzivaju vsetky).
:
: Akurat neviem ci na to nie je nejaky inteligentny demon (vold?)

	udev. Nebo neco okolo, rozhodne FC3 se mi vsude chova tak,
ze muj Palm se primontuje jako /media/INTERNAL a /media/YENYA
bez ohledu, je-li to /dev/sda1 a /dev/sdb1, nebo neco jineho
(treba /dev/uba1, ale to jeste neumi multi-LUN device).

-Y.