.htaccess odmita heslovat

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Úterý Březen 22 18:34:31 CET 2005

>   Podle navodu (http://httpd.apache.org/docs/mod/core.html#files) muze
> byt i tady. Ale asi je porad neco satne - opet studujte error.log.

Prekopiroval jsem "Expire" do httpd.conf.

Chybu to zadnou nepise a snad to expiruje, uvidime pozdeji.

>   Podle navodu (http://httpd.apache.org/docs/mod/core.html#files) muze
> byt i tady. Ale asi je porad neco satne - opet studujte error.log.

V error logu bylo sup s tim ven :-(
[Tue Mar 22 17:39:02 2005] [alert] [client 85.160.142.50]
/var/www/test/mrtg/.htaccess: ExpiresActive not allowed here

Poslechl jsem.

Ted jdu domu, vecer budu resit grafickou stranku mrtg a udelam si poznamky
o tehle anabazi, dokud si to jeste pamatuju.

Miroslav Kolombo
ICQ: 343044770
kolombo na kolombo.cz