Presmerovani vstupu (Was: Re: presmerovani vystupu beziciho procesu)

Michal Vojan mysutka na seznam.cz
Středa Březen 23 08:57:40 CET 2005

Preju pekny den,
nedavno jsem narazil na trochu opacny problem. Mel jsem na jednom pc
otevreny dokument ve vi. Pak jsem se prihlasil z jineho mista a chtel jsem
to vi regulerne ukoncit, tedy zadny kill, napr. poslat mu sekvenci
:q!<ENTER> . Videl jsem, ze je prihlaseny na terminalu napr. /dev/pts/1,
tak jsem to posilal sem pomoci echo. To ale nejde. Taky jsem zkousel poslat
to do /proc/PID/fd/0. Zda se ale, ze jsem vedle. Jde to zaridit?
Michal Vojan