apache2 mod_ssl klient certifikaty - nemuzu se pripojit

Vladimir Dvorak dvorakv na vdsoft.org
Středa Březen 23 09:36:38 CET 2005

JK wrote:

>ten znam, ja doufal, ze muzu nastavit v dfefaultnim openssl.conf vsechno,
>pak jen pouzivat direktiva, ktera urci, ze ted bude delat podle hodnot v sekci
>treba [klient_certifikaty].
>
>je to mozne?

Ne, mozne to neni. (alespon o tom nevim) Kazda sekce znamena konfiguraci
pro program openssl (ted [req] -> pro openssl req ... atd.). Myslim, ze
switchovani mezi konfiguraky openssl.cnf neni zas tak velky problem.  A
navic, jak casto musis menit konfigurace u certifikacni autority ? Rekl
bych, ze velice zridkakdy.

Vlada