nefunguje upload vetsich souboru

Katerina Bubeníčková katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Středa Březen 23 11:55:46 CET 2005

Karel Salavec napsal(a):

>Neni nejake omezeni na upload_tmp_dir? Nejake hezke quoty, napr.?

O nicem nevim, nic takoveho jsem po instalaci nenastavovala, takze leda
by to bylo defaultne.
<input type='hidden' name='MAX_FILE_SIZE' value='5000000'>
ve stahovacim skriptu by taky nemelo omezovat na 1MB

--Katerina