Presmerovani vstupu (Was: Re: presmerovani vystupu beziciho procesu)

Středa Březen 23 13:17:29 CET 2005

On Wed, 23 Mar 2005, Michal Vojan wrote:

> Videl jsem, ze je prihlaseny na terminalu napr. /dev/pts/1, tak jsem to
> posilal sem pomoci echo. To ale nejde.

Tim to vypisete na prislusny pseudoterminal.

> Taky jsem zkousel poslat to do /proc/PID/fd/0. Zda se ale, ze jsem
> vedle.

Tohle je jina varianta tehoz. Pristupem na /proc/PID/fd/0 si zpristupnite
ten samy soubor, ci v danem pripade zarizeni, co ma otevrene vi. Tedy
asi /dev/pts/1. A pak do nej zapisete. Tedy data se neposlou procesu,
ale zase na pty.

> Jde to zaridit?

Tezko. Bud musite zaridit, aby ten terminal sam nejak "echoval" zaslane
znaky zpet na vstup (to kupodivu nektere terminaly umeji, ale vesmes
z toho zase vznikaji dost nechutne bezpecnostni problemy), nebo budete
muset provest chirurgicky zakrok na bezicim procesu, odchytit syscall
read() a nasimulovat, ze vratil nejake znaky (to take lze), nebo se
smirite s tim zabitim a poslete mu nejaky smrtonosny signal.