TV karty na USB-2 a Linux?

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Středa Březen 23 14:38:53 CET 2005

Dne st 23. března 2005 13:34 Stanislav Meduna napsal(a):

> Ako sa to potom voci linuxu tvari - t.j. ako to ovladam
> a ako to nastavujem? Mate nejaku konkretnu skusenost
> s niecim co pod linuxom urcite chodi?

Bohužel jenom zprostředkovanou. Nějaké info je na http://www.linuxtv.org/

Navíc teď jsem se kouknul co nabízí Alzasoft a bohužel to vypadá, že za ten
půlrok, co jsem to nesledoval, zvítězila laciná řešení co ten enkoder
nemají :( Tomu bych se určitě vyhnul. Pokud nekomprimovaně, tak rozhodně
cardbus, tam alespoň neupečete CPU jenom při sledování TV.

Ctirad