Presmerovani vstupu (Was: Re: presmerovani vystupu beziciho procesu)

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Čtvrtek Březen 24 00:15:27 CET 2005

On Wed, Mar 23, 2005 at 08:31:33PM +0100, Milan Keršláger wrote:
> Poslete mu normalni TERM a pak provedte rekonstrukci souboru z prubezne
> vytvarene zalohy. Editor vi vam rekonstrukci nabidne pri dalsim otevreni
> souboru a napise, kde mate tu zalohu smazat (binarni soubor).
Nie som si isty ci to vie kazdy vi a nie je to specifikum vim-u.

> Podle mych zkusenosti se tam zachova uplne vsechno - az do posledniho
> stisku klavesy.
S tymto musim na 100% suhlasit, mam podobne skusenosti.

>                         Milan Kerslager
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
  Hello, this is Bill Gates and I pronounce Monopoly, er, Windows as Windows.