Problem s tiskem na sambu

Petr Zapadlo zapadlo na melzer.cz
Čtvrtek Březen 24 09:34:20 CET 2005

Zdravim

stava se mi  jednou za cas, ze prestane byt mozno tisknout na samba
printserver.

Pri doruceni tisku z windows v sambe neco umre na nasledujici hlasku:

[2005/03/24 08:12:42, 0] lib/smbrun.c:smbrun(86)
 smbrun: fork failed with error Cannot allocate memory

Pan google o tehle hlasce v podstate nic nevi.

Po restartu samby to zase nejakou dobu bez problemu funguje (cca tyden az 14
dni)

Stava se mi to na nekolika serverech a nejsou to nijak zatizene stroje. (spise
hodne naddimenzovane, 512MB ram )

verze samby 3.0.9-r1 a 3.0.10

Samba je nastavena takhle:

printing = lprng

i kdyz tiskne potom pres prikazy do cupsu. nastavene to tak mam proto ze
pouzivam na sambe virtualni tiskarny, ktere se mi s nastavenim printing =
cups rozdychat nepovedlo.

Jede to na gentoo linuxu s jadrem 2.6.8-gentoo-r3

Diky za jakekoliv nazory.

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo