A doporuceni notebooku, kteremu funguje spravne ACPI?

Radovan Garabik garabik na kassiopeia.juls.savba.sk
Čtvrtek Březen 24 12:35:44 CET 2005

Matus UHLAR - fantomas <uhlar na fantomas.sk> wrote:

> delly mi chodia dobre. Ale s2d som este neskusal, tam je to skor o stave
> kernelu...

pozor, Dell Latitute x300 (inac velmi dobry a lahky notebook) ma zly
bios a tak treba kernel kompilovat s custom DSDT, na ktorej si este
treba upravit velkost RAM (clovek by vrazdil).
Suspend to RAM som skusil raz, nesiel, tak som to nechal tak lebo od
2.6.9 mi funguje Software Suspend, ktory znamena velke zlepsenie oproti
starsim kernelom ked nesiel vobec ziadny suspend

| Radovan Garabík http://kassiopeia.juls.savba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |