konverze TeX na pdf (dvi)

Martin Toncar martin.toncar na terms.cz
Čtvrtek Březen 24 13:25:00 CET 2005

Zdravim,
Mam dva dotazy
1) existuje nejaky jednoduchy program na vytvoreni .pdf, resp. .dvi
souboru z TeXu aniz bych mel nainstalovany TeTeX (coz je asi 150 MB)
 - rubber jsem zkousel, ale nemam pro nej vyreseny zavislosti.

2) pokud neexistuje, jak vysvetlit latexu kde se nachazi soubory s
formatovanim textu. Porad mi pise, ze nemuze najit latex.fmt apod.,
pritom v usr/local/share/.../web2c/ tyto soubory jsou...
(tetex instaluji klasickym configure-make-make install)

Chci integrovat do knoppixu skript na preklad - resp. tisk TeXovych
souboru.

Diky za tipy!
Martin