konverze TeX na pdf (dvi)

Josef Polách polach.j na pbsvb.cz
Čtvrtek Březen 24 15:12:46 CET 2005

Martin Toncar wrote:
> 1) existuje nejaky jednoduchy program na vytvoreni .pdf, resp. .dvi
> souboru z TeXu aniz bych mel nainstalovany TeTeX (coz je asi 150 MB)
>  - rubber jsem zkousel, ale nemam pro nej vyreseny zavislosti.

Těžko. TeX potřebuje svůj strom s užitečnými soubory (písmy,
styly...). Dá se nejvýš trochu očesat od "zbytečností".

> 2) pokud neexistuje, jak vysvetlit latexu kde se nachazi soubory s
> formatovanim textu. Porad mi pise, ze nemuze najit latex.fmt apod.,
> pritom v usr/local/share/.../web2c/ tyto soubory jsou...
> (tetex instaluji klasickym configure-make-make install)

Měl by tam být texconfig nebo jak se to jmenuje. Taky se
musí TeXu po instalaci a při změnách aktualizovat databáze
cest k souborům texhash. Mám to ve Slackwaru, tak to možná
není u Vás úplně přesně stejně. A navíc jsem plainista.

> Diky za tipy!

Za nepatrně málo

Josef