Apache - reverzni proxy - diakritika

Ales Komarek a.komarek na aquasoft.cz
Čtvrtek Březen 24 16:46:16 CET 2005

Dobry den.

Mam nasledujici problem a prosim o pomoc.
Pomoci Apache serveru + mod_proxy a mod_rewrite delam reverzni proxy
server k jinemu webovemu serveru.
Vse je ok az do chvile, nezli se zacnou v URL objevovat nazvy souboru s
diakritikou. Pak zacne reverzni proxy server nadavat, ze takova URL
neexistuje.

Zkousel jsem nastaveni okolo locales jak Apache tak PHP, ale nepomohlo
nebo jsem neprisel na spravnou kombinaci.

Ale objevil jsem zvlastni vec. Pokud odinstaluji mod_perl a cely
interpretr PHP, tak vse zacne skrz reverzni proxy server fungovat vcetne
nazvu souboru s diakritikou v URL
(na to, ze to dela mod_perl a PHP jsem prisel metodou pokus omyl).

Pouzivam distribuci Fedora Core 2 (posledni updaty - kernel 2.6.10-770),
Apache 2.0.51, PHP 4.3.10 (PHP jsem zkousel i s vlastni kompilaci bez
tech mnoho modulu co jsou v distribuci, ale nepomohlo - jakmile se
nahraje libphp4.so je konec).

Pokud Vas nekoho napada, cim by to mohlo byt, ozvete se prosim  (bohuzel
PHP je na tom serveru treba; mod_perl klidne ozelim).

Diky moc za pomoc ... Ales Komarek