samba jako dns

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Čtvrtek Březen 24 17:39:56 CET 2005

On Thu, Mar 24, 2005 at 05:26:55PM +0100, Milan Keršláger wrote:
> Musite vedet, ze WINS je zastarala sluzba, kterou MS nedoporucuje pouzivat.
> Nahrazuje ji normalni DNS. Pak si to staci precist jeste jednou.
Stale tomu nerozumiem. Nevidim v tom nijaku relevanciu k svojmu problemu (cim
nevylucujem ze tym autor nieco zmysluplneho chcel povedat).

- vola sa to "Netbios over TCP/IP", pricom oba typy requestov pouzivaju UDP
- popisuje tam metody komunikacie, ktore s DNS nemaju nic spolocneho
- odporucany hybrid mode je aj tak default

Z Microsoftej dokumentacie sa mi malokedy podari nieco zmysluplneho vycitat.
Asi musim absolvovat nejaky kurz alebo co :-).

>                         Milan Kerslager
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
 "They say when you play that M$ CD backward you can hear satanic messages."
 "That's nothing. If you play it forward it will install Windows."