bash read a if

Vancl Miroslav (QRIS) Miroslav.Vancl na qris.cz
Čtvrtek Březen 24 18:02:00 CET 2005

> Kvuli prenositelnosti. Kdyz to budu chtit pouzivat v jinem shellu,
> nebude mi milo pulku skriptu prepisovat.

	Souhlasím, že je dobré psát co nejpřehlednější a nejsnáze
přenositelné shellskripty. Ale pokud bych měl striktně dodržovat Vaše
pravidlo, nemuseli se naši předkové namáhat vytvářet ksh, csh, bash a já
nevím jaké ještě vymakané shelly ! To bychom asi měli zůstat u Bourne
Shellu, ne ? ... o stále vylepšovaných programech toho kterého unixu, které
s programováním v shellu souvisejí, ani nemluvě.

	M. Vancl